Kylan gör mig kallsvettig

Följ min blogg med bloglovin


Kylan håller en i herrans tukt och förmaning skulle man kunna säga. Jag tog mig en jogging/löptur idag men det var bistert och även om det gick bra så märks det att det tar mer på kroppen än vad en normaltempererad milrunda gör.
Vackert är det, det skall icke förnekas men lika vackert blir det nog inte när elräkningen kommer efter denna köldmånad. Tanken kan göra en kallsvettig, och det är ungefär den status man når under löpningen när tempen kryper neråt minus 22 Men vackert är det;

 






Photo: Syd James Winter Collection

Och så har vi de här killarna från Syd Koreas Softball landslag



Vad dom har med saken att göra? Ja de ser lite tunnkädda ut när det är så kallt,

Vadå annat tillfälle?

Photo: Syd James historical sports photos

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0