I´m so sorry - jag beklagar

Men jag kan inte känna tillstymmelse till intresse för Victoria och Daniel, det är nästan lika ointressant som Schlagerfestivalen. Då är det skillnad med Mors Dag! Den dagen tilldrar sig min hela uppmärksamhet!

 Långtidsplanering - romantisk middag - frukost på sängen - nja nu överdriver jag lite kanske men jag kunde i alla fall väcka fru Syd med den spännande nyheten att Millwall  slog Swindon med 1-0 och går upp en division och närmar sig Premier League. Det tyckte fru Syd var lika ointressant som något annat jag nämnt.

Om det är romantik att putsa fönster så har jag varit väldigt romatisk idag - så romantisk att jag nästan har sendrag i putsarmen.

Och nu när jag sitter här och författar mig lite så sökte jag på Spotify och upptäckte då att Neil Young´s "Greendale" finns i en tredje version; "Greendale Acoustic Live at St Vicar" Tänk om jag hade vetat det tidigare - då hade fru Syd kunnat få den skivan i Mors Dags present.

Undrar jag om fru Syd hade blivit glad.....? Hon fyller ju år snart så.......man vet aldrig vad Syd har i sin presentkartong.

Kommentarer
Postat av: Eva E

Tips till Fru Syd's presentkartong. Ge bort en shoppingrunda i storstan! Hon skulle bli glad.

Men med anledning av några av dina musikval ibland,kanske öronproppar vore bra, tillsammans med ett litet glas rött.

2010-06-03 @ 11:46:35
Postat av: Syd James

Nu skall vi inte introducera några sådana ideér heller. Men kanske ändå - då skulle jag kunna skicka med en liten lista till Bengans på Drottninggatan

2010-06-05 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0