Jag tror jag närmar mig "the final cut"

Aldrig har jag börjat med att ställa samman en julskiva redan i september för att finslipa i oktober och nu vara nära fullbordandet som det känns.

Jag har tyvärr (eventuellt ett tyvärr) låst fast mig i en "storyline" som jag inte kan släppa och det styr låtvalet till viss del. Jul-CD:n blir nog aningen stökigare än ifjol men med en blandning av musik från 1973 till 2010. Och ingen CCR och ingen Warren Zevon.

Dessutom skall jag försöka få till ett releaseparty i år med två spelningar; låg volym - releasefika och därefter högre volym i spelning 2. Den ambitionen har jag haft alla år ända sedan bland-bandstiden men aldrig kommit till det berömda skottet. Kanske i år..........

Warren Zevon brukar alltid vara med! Upptäck om ni inte redan gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0