"Filter" för Syd James

Ni kära läsare som följer Syd James äventyr runt om i världen vet att hjärtat klappar extra mycket för Bergslagen, eftersom en av mina närmaste kompisar kommer därifrån. Ni vet också att hjärtat klappar för tidskriften "Filter" som levererar intressanta artiklar.

NU, i senaste numret, kombineras Filter och Bergslagen i "extramagasinet" Urkraft och Syd säger bara; Gå nu och köp Filter! Det kan inte bli så mycket bättre nämligen.

För övrigt kan jag upplysa om att hjärtat klappar lite extra snabbt idag. Äntligen ser jag att min leverans från Ginza har kommit inkluderande nya Neil Young skivan "Le Noise" och Syd säger bara; Gå nu och köp "Le Noise". Det kan inte bli så mycket bättre nämligen.

Och med detta har skrivits historia; inte brukar Syd uppmana till sådana här shoppningorgier! F-n skall det bli Ullared också?........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0