Syd James, en välbeställd kille

Nu är det nog en okänd släkting i alla fall. Även om jag aldrig hört talas om Tim Walcott i släkten tidigare. Hur som helst så kom det ett mail från Bruno. Lite fundersam är jag dock och jag bilägger mina kommentarer till Bruno innanför parantes ( ).



Från, Dr Bruno Gehrig,
UBS Investment Bank AG,
London, England.
 

Jag är Dr Bruno Gehrig från North West London, här i England. Jag arbetar för UBS Investment Bank London. 
(Bruno, jag gillar London och har precis skickat några tips till sysslingen) Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att ha en enorm fördel för oss båda. (Jag har redan ett kontor men ditt kanske är finare?)I min avdelning, som är verkställande direktör personal och ersättningskommitté, UBS Investment Bank London, jag upptäckte en övergiven summan av 15 miljoner pund Brittiska Pund (femton miljoner Brittiska Pund) (Det är mycket pengar det Bruno) på ett konto som hör till våra utländska kunder (Sen Herr . Tim Walcott) amerikansk medborgare som tyvärr miste livet i en bilolycka, även hans hustru och enda dotter.(Oj oj oj sånt elände)

 
Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär (Man tackar man tackar även om det varit trevligare om det varit mitt utseende som slog an) av var du bor, särskilt på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här. Nu vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det. (De omkom ju som du själv skrev Bruno!)Jag personligen har tappat målet att hitta den släktingar i 2 år nu, söker jag ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer bidragsmottagaren till den avlidna så att intäkterna från detta konto värderats till 15 miljoner pund för pund kan utbetalas till dig .(Tycker du att jag ser ut som en Wal-kott?)

 
Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% till mig och 40% till dig. (60 till dig???, det är ju jag om är släkt) Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kan användas för att backa upp detta påstående vi bedriver. Allt jag behöver är att fylla i ditt namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att visa dig som den rättmätiga förmånstagaren. Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, (Räcker det inte med bara samarbete??) Sekretess och förtroende för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig från brott mot lagen. (Tack Bruno)

 
Ge mig följande: som vi har 7 dagar att köra igenom det. Detta är mycket brådskande TACK.
 
1. Fullständigt namn
2. Ditt mobilnummer
3. Din kontaktadress.
4. Din Ålder:
 
Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att finna detta förslag intressant. Vänligen på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse kommer att förse dig med mer information. Sträva efter att meddela mig ert beslut så snart som möjligt. (I sinom tid Bruno, i sinom tid)

 
Vänliga hälsningar,
Dr Bruno Gehrig.
Privat nummer: # +447024046595

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0