"Tvekan" är kvällens signum, utan tvekan

Jag hade tänkt skriva om 9-11 och ryska flygolyckan i veckan men det kändes tungt så här på fredagskvällen så det låter vi nog bli men Ryssland har sämst olycksstatistik i världen f n på sitt inrikesflyg och flera svenska sportsstjärnor tvekar nu att spela i ryska bandy - eller hockeyligan.

Många andra tvekar att vara i New York denna helg eftersom 10-årsdagen på 9-11 inträffar på söndag.

Själv tvekar jag om jag verkligen skall skriva just nu för utan tvekan har fredagströttheten infunnit sig. 

Och i veckan fick jag jnbjudan från AFC Wimbledon Trust till att delta i deras öppna styrelsemöte men jag tvekar,  om det finns tid att åka dit. Vi får se hur det blir men nu blir det nog sängen i alla fall. Utan någon tvekan, men först armhävningar, sit-ups och plankan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0