Syd James målar mer än vad West Ham gör!

West Ham United is back in Premier League, vilket glädjer Syd James alldeles speciellt! WHU målade två gånger! Mot Blackburn och det gav promotion till PL!! Very Nice!

Syd själv har med hjälp av fru Syd målat tre gånger! Vi är nere i Skåne nämligen och målar! Äppelträden blommar, havet är blått men färgburkarna tar uppmärksamheten. Skall ett rum målas från scratch så krävs rejält många penseldrag* för att man skall hinna med att måla allt - tre gånger - på tre dagar. Det har Syd hunnit nu men en liten efterputsning blir det imorgon - det hade runnit på ett ställe nämligen..... kunde inte dropparna hålla sig på plats kan man tycka!

Hockey- VM har rullat i bakgrunden och utkastet till årets sommar-CD har också rullat i bakgrunden. Den närmar sig färdigställande nu men några låtar skall bytas ut. För mycket Indie-rock tycker fru Syd! Lite dyster kanske den är - jag håller nog med - några nya låtar blir det! Och den 8:e juni planeras denna CD att släppas! Senast! Vi hoppas ju på tidig sommar i år! Och rejält fort har det gått - det var ju nyss januari och ännu mera nyss var det mars och snart har det väl nyss varit juni också, huvaligen vad det går.

* Jag ljuger lite för er - jag har rollat lite också!

Nu skall jag lägga mig och drömma - hemska tider - jag har ingen kanal där Champions League går så då får vi drömma oss iväg till München eller något annat spännade. 
Det verkar dock han hänt sensationella saker i denna match! Herregud, att Jesus gick på vattnet är väl ingenting mot detta! Att bara ta sig till arenan och sedan ända ut på plan, detta hände senast enligt DN;

66:00. Lahm faller i straffområde. Publiken vill än en gång ha straff. (Ja det var lika på Jesu tid - så fort han gjorde något som skulle han straffas...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0