På stranden med "The Boss"

Nu är det så varmt och soligt att till och med Syd James kan ta det lite lugnt på stranden och tillbringa lite mer tid med att läsa en bok, utan att omedelbart somna! Så då har vi klämt "Bruce" av Peter Ames Carlin och det är fascinerande att följa det otroliga fokus som Bruce Springsteen har och haft redan från mycket unga år. Så fascinerande att jag måste gå tillbaka nu och lyssna om alla Springsteenskivor jag har och även kompletteringsköpa det som saknas. Boken rekommenderas!
 
Jag tycker jag varit ledig jättelänge nu efter att ha haft semester i åtta dagar. Hur skall det här gå måntro? Ett intensivt arbetspass de första dagarna i Skåne efter ett intensivt arbetspass i Norrland veckan innan motiverar lite sol på stranden, en typisk svensk sommar - varmt och torrt- som det är!
 
Nu tar vi lite kaffe, cykeln, en bok och möter stranden en stund igen!
 
Syd James och jag kör tandem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0