Nu har det varit riktigt dåligt en tid!

Men jag kan snabbt förklara vad det osynliga skrivandet beror på; Tre saker nämligen; jobb på jobbet, jobb hemma och jobb i skogen. Då blir det så om man dessutom skall hinna med lite träning också. Sprang för övrigt med yngsta dotter Syd i veckan, som efter att ha fått bättre järnvärden sprang fort. Jag fick verkligen pressa på för att inte bli avhängd och kilometertiderna blev avsevärt mycket bättre. Hmmm, springer man för långsamt annars måntro?
Hur som helst våren är här och då kan man se följande uppiggande dialog på Facebook,
 
 
 
 
Jag förstår inte alls vad som åsyftas; låt vara att revbenen gick av mot den där stenen som ni ser högst upp till höger nu i januari. Att jag för något år sedan drog en stock över näsan och vänster öga, sånt händer. Bågfil, jag förstår precis vad ni syftar på, men jag säger det; det var faktiskt en spik i vägen, och bågfilar klarar inte spikar, och, jaja jag vet, fingrar klarar inte bågsågar. Sex stygn men det kunde ha varit fler....Hur skall man kunna tänka på att sågar studsar på spikar och far iväg åt något annat håll, typ fingerhållet? Brukar ni tänka på det?
 
Flaggstången står kvar och det STORA trädet föll jag exakt som jag hade tänkt mig, nja, på ett ungefär i alla fall om man skall vara riktigt ärlig. Läsare "Watch up" för nu blir det tätare skrivningar i fortsättningen SJ is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0