Utrecht igen - rappurt kommer - men tyvärr ingen koll

på tågen denna gång. Jag förstår inte varför man skall byta hotell så här helt plötsligt. När jag haft så bra utsikt över järnvägsområdet! Ni som vill ha en bakgrundsbild av Utrecht kan läsa artiklar från februari 2012 och 2013.
Igår blåste det och regnade så att mitt paraply redan efter fem minuters promenad så ut som en strut vänd från mig. Alla stålpinnar pekade åt motsatt håll dvs mot mig.
 
Köpte ett nytt paraply och regnet var som bortblåst. Men så kan det vara så här i utlandet.
 
Nej nu kallar frukostvärdinnan på min uppmärksamhet. Lite överddrivet kanske, men de har i alla fall öppnat för frukost.
 
Hälsar er allas Syd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0