November

Försvann bokstavligen i en grå dimma. Någon större risk att bländas av morgonsolen har det inte varit. Mörkt och dimmigt, skidspåren lyser inte vita utan enbart med sin frånvaro. Hoppas det hinner slå om till skid-VM i februari. Jag har fortsatt med mina längre lördagslöpningar, en vända till i Grängesberg, en vända i Skåne och en vända i LA. Tror det är bra med de här 13-15 km rundorna en dag i veckan.
 
November, det har varit fullt upp därav har det mesta av Syds skrivningar varit inställda. Inte brist på ämnen utan i brist på tid. Men nu i december skall väl en del saker kunna klaras ut. Nu tänker jag dels på den kommande budgetomröstningen i riksdagen och jag tänker på årets Jul-CD. Lika klart som valet i september utföll, lika "klar" var min jul -CD, då, i september. Men nu har det mesta gjorts om i novembers sista skälvande timmar. Jag provspelade för familjen igår och ja, godkänt. Så om inget oförutsett dyker upp så kommer CD-pressarna att komma igång under veckan. Hör av er om ni vill ha, ni som brukar få får i år också, vare sig ni vill eller inte.
 
Jag hoppas att tiden till skrivande kommer att ges i december, den här helgen och kommande dagarna hade jag  annars planerat för London, ja ingen nöjesresa men på kvälls- och helgtid hade det varit en perfekt vecka, fyra matcher på fem dagar var målet. Men nu får man nöja sig med lite glögg och spaning på Spurs-Everton. På TV, sedan blir det gymet. Inget London alltså. Tiden igen ni vet...
 
Vi hörs snart igen kära läsare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0