Nu måste Salo vara till Salu! Jays records en Västmanländsk kulturpunkt ger tröst!

Tränare Appelgren i Leksand har fått ett helt gäng nya spelare att spela med i år. Undrar om Salo HELT självständigt valt ut kandidaterna, betalat dyrt för skrutt och sedan skall Appelgren göra något av det han har.
Hur mycket dialog är det egentligen med sportchefen? Sedan kommer VD Kruse in och har synpunkter och då blir man sur och skall sluta. Sedan blir man värsta polare och allt är lugnt. Men det är INTE lugnt, det är en total hockeykatastrof.
Om man nu köpt så rätt som det hävdats varför panikköper man då efter sex omgångar? Spelarna underpresterar säger Salo. Underpresterar i jämförelse med vad? De kanske inte är bättre helt enkelt.
 
Allt som är skrivet ovan skulle kunna tolkas som om Syd är upprörd, men inte då,  allt ovan är enbart spekulationer och inte något som vi skulle skriva om.
 
Då kan man glädja sig åt ett snabbesök på en skivbutik i centrala Västerås. Inte visste jag att de var så duktiga i Västerås. Men kulturen står högt där med både kyrka och skivbutik mitt i byn. Västeråsare ta ert ansvar och gå till skivbutiken och köp skivor! Och ni får köpa vad ni vill, jag stöttar er, till och med Christer Sjögrens julsånger får ni köpa utan att jag skall klaga (eller gråta). Undrar om jag håller på att få kramp? Tog jag i för mycket nu måntro? Det här med Sjögren menar jag.
 
Champions League pågår, Malmö leder, Arsenal leder, hoppas Liverpool kan slå in en boll också.
 

Jays & City Records, Västerås. Support your local record store!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0