Tour de ski

Blev det enbart på TV idag, så har då snön fallit men av tänkta långturer under helgen blev intet eftersom en förkylning har slagit till, mer i form av känsla än verklig förkylning peppar peppar. Eftersom skidorna får stå i fred så kastade jag istället en blick på alla personliga mail som Syd får och funderade på hur mycket fantastiskt som finns, vilka möjligheter!
 
Före jul:
Från
Buhres Fisk; - Syd,10 dagar kvar till julafton  (Ojdå, fort går det och inte har jag köpt många klappar inte)
Tomten; - Grattis Syd, du är med på Jultomtens presentlista  (Perfekt, snäll i år också! Tack Tomten!)
Samsung; - Det är nästan julafton! Vem är kvar på din lista?  (Alldeles för många)
PostkodLotteriet; -Hej Syd . Sista dagarna, 4.000 kr i resepresentkort på köpet.   (Jajaja jag vet, stressa mig inte!.)
Dagens lilla nyhet; - Vinn en resa till Orlando! (Det vore kul!  Spännande!) Kan jag använda 4000 kr i presentkort från Postkodlotteriet måntro? Typ för att få bättre flyg?)
Exclusive Offers:  Grattis Syd! Du har vunnit! (Nämen! Så här på en gång utan att göra någonting? Till  Orlando? Kanon!)
 
Efter jul i januari:
Från
Bloglovin; - How To Make A Great Plan For Success In 2016 And Stick To It, 10 Ways to Spread Optimism & other inspiring stories. (I will go to Orlando, I won a trip from Exclusive Offers, eller vem det nu var..?)
Magnus Grankvist;- Tjäna upp till 70000kr i månaden (Vad ska jag göra då? Och kan jag börja när jag är hemma från Orlando?)
Dagens lilla nyhet;- Upp till 100.000 kr kredit – ingen avgift på varuköp eller kontantuttag i utlandet  (Passar bra nu när vi skall åka till Orlando)
Dagens lilla nyhet; -Låna pengar snabbt utan säkerhet från Bank N (Känner mig osäker själv, utan säkerhet från Bank N?)
Låneansökan  -Låna upp till 400.000 till vad du vill. Svar med en gång!  (Funderar på en ny cykel, kan det gå måntro?)
 
Ja så där kan tankarna gå när man tittar för djupt ner i mailen. Och det är klart tror man på allt så.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0