Det är varmt, det är vår, det

är väldigt mycket att göra nu när just allt skall göras. Sju veckor sedan man lade av skidorna, och hade jag inte blivit förkyld så hade jag nog kört en vecka till. Nu har vi haft sommar i fyra veckor. Och man hinner inte med riktigt, Därför kommer nästa inlägg, förutom detta förstås att dröja några dagar. Som en liten "teaser" kan vi nämna att nästa artikel kommer att handla om tåg och så kommer vi att presentera årets sommar-CD.
 
Tills dess följ Syd James på Instagram, "Syd James Revue",. Jag är glad över alla mina följare på Instagram men som den "rocksjäl" jag är måste jag erkänna att det känns lite extra att ha fått Warren Haynes som följare. Jag är fan av Gov´t Mule och det har tydligen uppmärksammats.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0