Tänk vad ett gammalt USB-minne kan ställa till med

Häromdagen låg USB på mitt skrivbord i vilket jag trodde skulle finna en företagspresentation som jag sökte. Men det visade sig vara ett gammalt USB med en rad andra texter. Syd har skrivit av sig under många år visade det sig.
 
Efter drygt 10 år så brukar skivbolagen komma ut med ("remastered CD:s" eller vinyl) nyutgåvor med lite extra låtar, omarbetade låtar och lite annat. - Så tänkte jag också göra nu, säger Syd i en kommentar till sig själv. Lite censur får det nog bli om vi skall publicera tidigare okända texter (som skrevs innan bloggen började 2008).
 
Hur som helst; i mitt tidigare (yrkes-) liv så reste jag väldigt mycket och med en liten redaktionell bearbetning så skall vi närmast publicera några resetexter. En del är nya, andra har nog vid något tillfälle publicerats på SJR men ni vår se vad ni i såfall minns från 2008 eller 2009.
 
Vi döper dem till Re-issue 1, 2, 3 osv. Watch up! Det kommer redan idag en text.
 
Hälsningar
 
Syd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0