Sista veckan i april 2020

närmar sig och man funderar vart senaste månaden tog vägen? Gör ungeför samma saker, jobbar, tränar men ändå är känslan så annorlunda.
Har man mer tid för annat nu när vissa saker inte låter sig göras? Ja till viss del är det så. Städar i förråd och garage, ligger i fas med tomtarbete. Tränar på men måste lära mig mer vad som går bra och mindre bra för min höft. Random verkar det vara, löpning skall jag helst undvika men så springer jag sex sju kilometer utan större bekymmer, åker rullskidor, landvägscykel och mountainbike, går utan egentliga prolem men sedan slår det till...
 
Hur som helst så har vi ägnat oss lite mer åt vandringar i hembygden och det varit/är mycket trevligt. Vi håller rekommederat säkerhetsavstånd men får ändå lite sociala umgänge och många steg. Kommer några bilder nedan.
 
Dessutom har jag tänkt om, det blir en ny sommar-CD och ingen best of. Gjorde en provspelning för fru Syd igår, nja föll inte riktigt på plats. 1/3 har är kvar att fylla men fru Syd tyckte den lät stökig och disharmonisk. Jaaa, säger jag.
 
Och så måste jag ändå berätta att jag haft direktkontakt på mail med Eric Ambel, det är stort det för mig, liksom att jag har Warren Haynes som följare på Syd instagram, det är också stort för mig.
 
 
 
 
Och så tränar jag lite inför nästa vecka: 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0