Det har blåst hela 2020

Det är ett alldeles förfärligt tråkigt väder, det kan vi vara helt överens om. Tänkt skidåkning blir cykel, gym, stavgång och lite löpning. Istället för soliga, hårda, vita spår så är det mörk asfalt kryddat med någon vattenpöl och enstaka isfläck. Då är det bättre att fokusera på något annat.
 
Fick upp detta när jag öppnade för inloggning ikväll, viktiga saker 2020
 
Vi börjar med de fem fraserna som är lika viktiga som "jag älskar dig":
 
- Hur kunde du missa öppet mål? (Gångbar i många sammanhang)
 
- Jag är från huvudkontoret och här för att hjälpa er! (Det var länge sedan någon gick på den..)
 
- Ta längre steg och oftare! (uppmuntran när man tränar)
 
- Jag tror i alla fall att sommaren blir fin (Förhoppning som håller i sig till mitten av juli, varje år)
 
- Ååååååååhhhhhhhh ni igen (Sector Alarm och ComHem på säljbesök)
 
5 saker du borde göra för att 2020 skall blir ditt livs bästa år
 
- Vinna på tipset
 
- Vara jättepositiv hela tiden!
 
- Just ta längre steg och oftare
 
- Överraskande nog vinna en gång till på tipset (samma rad)
 
- Carpe diem XL - skapa fred på jorden - och lite mer hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0