Semester

Blev det i år också.
 
Andra dagen idag men mailen rullar på och telefonen ringer då och då. Någon ringde fem gånger och fru Syd tyckte jag var väl tålmodig.
Semester, då skall man vara avkopplad och ta det lugnt, ingendera är någon av mina bästa grenar, säger Syd i en semesterkommentar.
 
Mycket glädjande är dock att det i veckan dök upp tre CD från USA (ja det är nog inte enbart Postnord som försenat leveransen) från Emily Duff som dessutom tillägnade Syd ett personligt brev. Very nice!
 
Och så idag dök det upp en CD till, Jayhawks senaste. Så nu kan jag spela hej vilt när jag far runt med fru Syd i sommar-Sverige. Nu blir det nog inte så mycket fara runt utan mer från A till B, hålla sig kring B och så en retur till A igen.
 
Men så var det då detta med semester, idag har jag röjt i skogen och gjort en massa andra praktiska saker.  Ta det lugnt var det, det dröjer nog några dagar. Lyssna på "Sommar"? Ja den ambitionen har jag varje år. Poddar, läsa mycket, ja den ambitionen har jag varje år.
 
Vi får ser när vi hunnit varva ner, det gäller att skynda sig att koppla av... Just nu känns det lite stressigt att vara ledig...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0