Emily Duff var inte med i vårt korplag men

just nu spelas hon, på hög volym. Inte max men lite skaller i fönsterrutorna är det. Fru Syd är på galej så då vrider jag upp volymknappen. Väldigt bra, ja nu tänkte jag inte på volymknappen utan på Emily Duff. Stark rekommendation. 
 
Annars är det lite förväntan nu när Premier League börjar imorgon. Utan publik. trist, men förhoppningsvis kan vi gå mot ett mer normalt läge under hösten.  West Ham börjar hemma mot Newcastle, vill att båda skall klara sig bra men hemma får Hammers allt vinna. Lite mer ordning på Stryktipset blir det där jag sedan många många år har stående rader. Det går inte att tippa annars, jag tippar med hjärtat och då blir det segertips mot alla odds och de går oftast inte in...
 
Andra viktiga frågor att fundera på är bränderna på USA:s västkust, branden i flyktinglägret i grekiska övärlden. Och så är det budgetutspel, det är brottslighet och klaner hit och dit.  Det brinner nog lite i knutarna att få ordning på dessa frågor. 
 
Fick annars  en bild på FB ikväll med ett korplag som blev mästare någon gång kring, ja något år sedan är det. Och frisyren såg annorlunda ut, lite Charlie George stuk tycker jag. Inga andra likheter. Kommer ihåg laguppställningen så när som på ett par förnamn. Kul!
 
Ja man kan konstatera att vissa saker hänger med genom åren, fotbollen till exempel och musiken.
 
The Team
 
 
Nu går jag in och höjer lite på volymen igen och spelar: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkligt bra svängig låt!

2020-10-10 @ 20:06:41
Postat av: Anonym

Jäkligt bra svängig låt!

2020-10-10 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0