Det knallar på men inte så mycket mer

Snart fyra veckor sedan och det är väl OK. Nätterna är fortsatt jobbiga, tyvärr lyser de spännande äventyren med sin frånvaro. Yngsta dotter Syd hittade en blogg där man kunde följa en person som fått samma gjort ingrepp som mig. Tänkte jämföra lite. En del kanske är lite svårläst MEN
 
Jag kan berätta att vecka 1 stämde precis, på ett ungefär i alla fall. Till och med Syd åt (och äter) ordentligt! Även om det här "Har väldigt bra aptit" kanske var en liten överdrift. Och någon Carpe diem säng har jag inte upptäckt.
 
Det här med rumpa som Kim Kardashian stämmer inte! Men å andra sidan stämde det inte före operationen heller, antar jag, för jag har inte så mycket koll på Kims bakdel. Inte än i alla fall. Och då ur aspekten om hon också kan ha artros?
Nu fick jag hjälp av äldsta dotter Syd att ta fram en bild på Kim och nej. vi är inte lika. Inte alls faktiskt.
 
Rubriken sjukgymnstik och morfin stämmer. Jag har slutat med det ena och utvecklat det andra. Funderar mest på om jag gör tillräckligt, om jag gör för lite, om jag gör för mycket? Om jag skall göra något annorlunda? Det är nog för mycket, det känns så.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0