Status post

Eller tillståndet efter en höftoperation.
 
 
I onsdags bytte jag höftled berättar Syd för en intresserad vän. Gruvsamt men det gick ändå bra.  Höften var kraftigt sliten vilket förklarar att smärtan varit mycket påtaglig länge. Nu är det rehab som gäller och hoppas att det fungerar som det ska.
 
Mycket medicin intas samtidigt och frågan om är om dessa enbart är smärtlindrande? Det verkar även utvecklande för fantasin. Jag löser allehanda problem om nätterna , säger Syd. Stort som smått upplever jag mig diskutera och kommentera. Inte så mycket diskussion kanske men mycket pratande är det.
 
Trötthet hör till och den är påtaglig. Nu blir det lite träning enligt uppgjort schema, som jag inte gjort själv säger Syd till de som oroas över den tanken.

Kommentarer
Postat av: Grannen

Kul och se dej på fötterna, och att allt gått bra, krya på dig. Skynda långsamt med rehabiliteringen.

Svar: Tack! Blev nog lite mycket igår. Mindre pigg idag.
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2021-01-17 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0