Syd på Sydtur

Syd har varit ute och farit, är ute än egentligen i sydliga trakter. Var rädd att jag skulle missa någon veckas fint skidföre i Gränges men snön lyser ännu inte i spåren enligt uppgift från vanligtvis välunderrättat håll.
 
Tränar i alla fall hårt med stakträning i backarna, känner på mig att jag skall ha nytta av detta vid skiddebuten, vi får väl se.
 
Jaha och så gjorde då Zlatan comeback i landslaget, såg inte matchen men mina välunderrättade informatörer säger att Zlatan var bland de bättre, Men som vanligt blir alla andra sämre när vår vän är med. Gerogien är rankade som 98:a i världen så det borde gått ändå. Men engagemang slår ofta klass!
 
Där jag är just nu går solen snart ner. Pratade nyss med hemlandet där det var mörkt, kring nollan men ändå torra vägbanor. 
 
 
Ha det bra! Syd återkommer.
 
Förra veckan "ondgjorde" jag mig över Spotify, denna vecka har fru Syd styrt musikvalet....... via Spotify och inte har jag hört Grinderman en enda gång, dvs det har varit snäll musik.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0